Detinjstvo na selu: jedna priča

Pozdrav svima!

Moje ime je Marijana. Rođena sam u Bačkom Gradištu, selu nadomak Bečeja, a poslednjih nekoliko godina živim u Bečeju. Svoj posao obavljam, kako u Bečeju, tako i u Bačkom Gradištu i drugim okolnim selima, u zavisnosti od potreba i programa. Po struci sam profesor(ica) filozofije, ali i diplomirani bibliotekar. Tokom svog, relativno mladog života :slight_smile:, bavila sam se ljudskim pravima, tranzicionom pravdom, post-konfliktnim društvima, političkim ideologijama - kao aktivista, ali i kao edukator iz pojedinih oblasti. Zaposlena sam na radnom mestu urednice kulturnog programa opštinske biblioteke, ali svakodnevno obavljam i standarne bibliotekarske poslove. Edukativni programi su, generalno, u opisu mog posla, a moje srce kuca u Dramskoj radionici za decu, koju samostalno vodim, te pišem i adaptiram tekstove za istu, većim delom vezano za lokalne priče, situacije i likove. Sentimentalno sam vezana za državu u kojoj živim i za selo u kojem sam odrasla. Razloge neću objašnjavati, jer su oni, suštinski, iracionalni. :slight_smile:

Nakon ovog uvodnog, po malo CV-jevskog dela mog predstavljanja, nastaviću sa jednim priznanjem: već nedeljama pokušavam da napišem ‘‘moju priču’’, koja bi bila dovoljno lična i jedinstvena, kakve su, na kraju krajeva, sve vaše priče. Iz poštovanja prema @jasen_lakic i njegovom zalaganju da prenese Edgeryders iskustvo i u ovaj deo Srbije, možda sam se čak i forsirala da to uradim što pre i što bolje. Ovo nije urodilo plodom. :smiley:

Otuda sam rešila da sa vama podelim jednu priču koju, prvobitno, nisam napisala za potrebe ovog foruma, već za jedno detinjstvo i za neke ljude ikoji su sada negde daleko, raštrkani po svetu. Onima koji odvoje vreme da pročitaju redove koji slede - srdačno se zahvaljujem.

Možda ćete se i sami setiti nečeg sličnog, iz sopstvenog životnog mozaika. :slight_smile:

image